صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۶۰۴۷۵

نماینده، ولی فقیه در سپاه؛  رهبر معظم انقلاب بزرگترین حافظ مکتب امام خمینی (ره) هستند

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: امام حقیقت دین را احیا و معنا کرد و به مردم دنیا نشان داد.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی

به گزارش سایت بصیرت حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گویی با موضوع نقش امامین انقلاب در بیداری اسلامی و خیزش علیه نظام سلطه جهانی اظهار داشت: اگر امروز گفتمان مقاومت در تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب در همین نامه اخیرشان به دانشجویان ضدصهیونیستی اروپا و آمریکا آورده می‌شود و به گوش دانشجویان آمریکایی و اروپایی می‌نشیند به برکت امام (ره) است. امام حقیقت دین را احیا و معنا کرد و به مردم دنیا نشان داد.

وی ادامه داد: امروز گفتمان مقاومت جهانی شده است. امروز دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در جبهه مقاومت حضور پیدا کرده‌اند و در مقابل استکبار ایستاده‌اند و فرهنگ لیبرال دمکراسی را زیر سئوال برده‌اند و حاضرند بابت آن هزینه پرداخت کنند به برکت توسعه گفتمان مقاومت و ظلم ستیزی است که امروز شاهد فراگیر شدن آن هستیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تبیین نقش رهبرمعظم انقلاب در حفظ راه امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: دغدغه و هدف ما راه امام (ره) است. رهبرمعظم انقلاب در طول بیش از ۳۵ سال نگذاشتند مکتب امام و انقلاب از بین برود. به صراحت می‌گویم رهبرمعظم انقلاب پررنگ‌ترین نقش را در حفظ انقلاب و مکتب امام داشتند. ایشان با صلابت، قدرت، بصیرت، شجاعت و اشراف اطلاعاتی همه قضایای داخلی و جهانی چنان این انقلاب را در صراط مستقیمی که امام خمینی (ره) می‌خواستند حفظ کردند که حتی حوادث و فتنه‌ها هم نتوانستند خللی در مدیریت ایشان ایجاد کنند.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمن به جای ادبیات نابودی انقلاب از کنترل انقلاب سخن می‌گوید نشان از پیشرفت، بالندگی و قدرت‌گیری انقلاب است. این سرفصل بسیار باعظمتی برای انقلاب است. باید قدردان رهبرمعظم انقلاب و این قدردانی جز با فرمان بری مطلق از ولایت امکان پذیر نیست. امروز اگر ۱۱۰ کشور برای عرض ادب و تسلیت شهادت شهید رئیسی به کشور می‌آیند این به سبب ثبات سیاسی کشور است که به برکت رهبر معظم انقلاب ارزانی کشور شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در خصوص اهمیت حفظ انقلاب تصریح کرد: وظیفه و دغدغه امروز ما همانطور که رهبرمعظم انقلاب گفتند باید حفظ انقلاب باشد. نگذاریم این انقلاب دچار اعوجاج و تحریف شود. تلاش امروز ما باید این باشد که محوریت ولایت را حفظ کنیم.

وی نخستین شاخصه شهید رئیسی را ولایتمداری دانست و اظهار داشت: یکی از وظایف امروز جوانان و بسیجیان این است که مکتب حکمرانی رئیسی را حفظ کنند. مگر مکتب شهید رئیسی چه بود؟ مکتب شهید رئیسی این بود که سیاست‌گذار، هدایت کننده اصلی، فرمانده علی‌الاطلاق نظام را ولایت می‌دانست. اولین شاخصه هر رئیس جمهوری باید این باشد. به تعبیر دیگر و آنچه که شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید رئیسی معتقد بودند باید مکتب سربازی ایجاد شود. به مردم و نامزد‌های انتخاباتی بگویید که دیدید مکتب شهید رئیسی چقدر کارآمد بود؟ دیدید این مکتب چه عزت و شرافتی برای کشور به ارمغان آورد؟ دیدید ایستادگی، مقاومت آقای رئیسی در مقابل مستکبران بیشتر از سازش و نرمش جواب داد؟
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دومین شاخصه مکتب شهید رئیسی را خدمتگذاری عنوان کرد و ادامه داد: ولایتمداری شهید رئیسی را به خدمتگذاری برای مردم رساند. همانطور که در روایت داریم «سید القوم خادمهم» شهید رئیسی هم خادم مردم بود. اگر شهید رئیسی با تمام تحریم‌ها و مشکلاتی که از دور‌ه‌های قبل برای او مانده بود توانست زیرساخت‌های کشور را درست کنند و هزاران کارخانه و تاسیساتی که خاموش بودند را دوباره احیا و راه اندازی کند به برکت ولایتمداری او بود. کار‌های شهید رئیسی این ایام خودش را نشان داده است، اما چهره حقیقی این اقدامات وکار‌ها در ماه‌های آینده و سال‌های آینده شاهد آن خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه بسیجی همان مجاهد است تاکید کرد: وظیفه امروز بسیج، جهاد تبیین و روشنگری است. باید همانطوری که بعد از شهادت شهید رجایی مردم حماسه آفریدند؛ امروز هم بسیج باید چنان برای مردم تبیین گری کند که همان حماسه حضور تکرار و دشمنان مایوس و ناتوان شوند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات